psikolojil

Üç sayfa yazı yazıp iki dakikada yırttım attım.
Hoş, mutlu yazmıştım.
Bir cümle yüzünden oldu hepsi, gitti iki günüm.
Sinirlenmedim. Üzüldüm.
Her zamanki gibi hırsla istemediğim birşey yaptım diye üzüldüm.
O yüzden ağladım.
Aynı olayı ikinci kez anlatmaya çalışmak çok yorucu ve kırıcı.
Önceki cümlelere ihanet eder gibi.
N. üzülme, dedi. Gene yazarmışım.
Aynı hazla olur mu bu sefer, dedim. Aynı tadı verir mi.
Yazılmış bir kelimenin yerini bir başkası kaplayabilir mi.
Sustum.
Kimse giremez içeri.
Kimse bilemez ne geçiyor aklımdan.
Son zamanlar belki biraz fazla saldım.
Tamam bu saat son dakika.
Bitti.




1 yorum:

Bir Yerlerden dedi ki...

ikinci kez aynı şekilde anlatılmaz, ikinci kez aynı şekilde yaşanamayacağı gibi

Ama yırtılıp atılmışsa eğer, vardır bunun da en güzelinden bir sebebi