masalımsı

Rüzgardan geçen toz parçasının beyazlığını acı bir şekilde yitirmesiyle alakalı olacak, ağladığını görmüştüm. Hem de öyle içten öyle duygulu ağlıyordu ki tutamadım kendimi ben de.. Kapkara başımı kapkara kumların arasından çıkartıp ağladım. Beni farkeden bir kıymığa çok dokunmuş olacak ki o da ağlamaya başladı. Sonra bir ışık gördüm. Içinde başka bir toz parçası vardı. Hatta bin toz parçası vardı. Gülüyordu. Öyle içten öyle coşkulu gülüyordu ki tutamadım kendimi ben de güldüm. Kahkahamı bizim kıymık duymuş etkilenmiş olacak ki baktım o da gülüyor. Sonra yağmur başladı. Bir damlada kayboldum iki damlada yok oldum. Bir gül bahçesinde yeniden doğdum. Bir gülün dikeninde yaşıyordum. Bir papatya geldi ve çok kötü kokuyor burası dedi. Güle döndüm çok kötü kokuyor burası dedim. Bülbül geldi misk bahçesi burası dedi. Ben de misk kokuyor dedim.

Hiç yorum yok: